Resultaten cliënten enquêtes 2019 - 2020
Hiernaast ziet u de resultaten van de cliënten enquêtes die zijn afgenomen door ZorgRespons in de periode 2019 - 2020. ZorgRespons meet anoniem, betrouwbaar en veilig de ervaringen van de cliënt in de zorg. Deze resultaten zijn tot stand gekomen middels een cliëntervaringsonderzoek gedurende de afgelopen 12 maanden waarbij 11 cliënten hebben deelgenomen. Het gebruikte meetinstrument PREM komt voort uit wetenschappelijk onderzoek. We zijn hierin beoordeeld met een rapportcijfer 9!
Op deze pagina vindt u reacties van (familieleden van) mensen die in behandeling zijn geweest in de praktijk. Als u zelf een reactie wil delen kan dit door het contactformulier in te vullen. Wij kunnen uw reactie dan, uiteraard anoniem, vermelden op onze website.
"Na enige overweging om met mijn dochter van 10 jaar naar logopedie te gaan ivm slissen, ben ik enorm blij dat ik het toch doorgezet heb. En ondanks dat het heel schattig klonk en het haar wel uniek maakte, vreesde ik dat ik er achteraf heel veel spijt van zou krijgen als ik het niet zou doen. Mijn dochter is een aantal maanden bij Logopediepraktijk Resonans in behandeling geweest en het was gewoon fantastisch te zien hoeveel vooruitgang hoorbaar was iedere keer dat ze er vandaan kwam.
Ik ben erg tevreden over de manier van aanpak, er wordt duidelijk uitgelegd waar ze op moet letten en wat de stand van haar lippen en tong moet zijn.
Tevens wordt het op film vastgelegd om dit zelf te kunnen nazien en vergelijken tegen het einde van de behandelperiode.
Wij zijn nu helemaal klaar en ik kan me nu al niet meer herinneren hoe het klonk toen mijn dochter nog sliste. Mijn complimenten gaan echt uit naar de logopedist, het is een lieve vrouw en ze heeft een goede omgang met kinderen. Bedankt voor je goede zorgen!"
"Ik ben met mijn dochtertje van 6 bij Logopediepraktijk Resonans terecht gekomen omdat ik een second opinion nodig had.
Mijn dochtertje slikte mogelijk niet op de juiste manier, waardoor haar tanden scheef konden gaan groeien.
We werden enorm fijn ontvangen en na ons eerste gesprek was ik al meteen gerustgesteld.
Op een hele lieve, ongedwongen manier heeft mijn dochtertje op de juiste wijze leren slikken.
Wij danken haar daar hartelijk voor.
Ook is het een fijn gevoel, te weten dat we over een paar maanden weer gebeld worden met de vraag hoe het nu gaat.
Zodat we weten dat we altijd terug kunnen komen indien we daar behoefte aan hebben."
DE PRAKTIJK
Wie werken er bij ons?
Is er een kwaliteitsbeleid?
WAT IS LOGOPEDIE
Wat doet een logopedist?
Welke problemen kunnen zich voordoen?
VEELGESTELDE VRAGEN
Wat kan ik doen om mijn kind te helpen bij het ontwikkelen van spraak?